السبت، 22 مارس 2008

كوبايه عصير

اطلع بره انتا يا عم سيد وسيبنى اتفاهم معاه
سيبونى يا عالم اطلع كل اللى جوايا
انت فاكر نفسك مين ؟؟؟؟
انت طلعت ولا نزلت بنى ادم زينا زيك
ايوه عارف انك رئيس الحى
وانى موظف عندك
لكن انت نسيت ان فى ربنا هيحسبك
انا مش خايف منك وبقولها بعلو صوتى .... انا بكرهك وبكره الحى بتاعك ... وبكره ايديكم الملوثه ... وبكره فلوسكم الحرام اللى بتنهبوها من الناس ... انا مش خايف .. ومش هاممنى .. عايز تعملى تحقيق اعمل ...ميهمنيش
عايز تدينى جزء ورينى جمايلك ..انا ميهمنيش ... اى هيت يو فرى فرى ماتش
جو .........جو .......جو تو هيل

سى عبده !!!!!!!!! مالك يا خويا واقف قصاد المرايه وبتكلم نفسك وبتتخانق مع نفسك .. هى الحاله رجعت لك تانى

حاله ؟؟؟؟
حاله ايه يا متخلفه ... انا بتمرن علشان اتخانق مع المدير بتاعى بعد لما اتظبط بالملايين

اقعد كده يا خويا وهدى اعصابك وبلاش تضايق نفسك وصلى على النبى ... وادى جنيه اهه خدوا وانت نازل اشرب لك كوبايه عصير قصب تهدى روحك شويه

اوه
نو
سوفاج
انتى يا ام التخلف ... انتى تدينى جنيه اشرب بيه عصير
اه ... ربى .... لقد ارتكبت هذه الامرأه جريمه تعاقب عليها الشموس المشرقه .. ايتها السماء اشهدى .. ايتها الجبال اشهدى .. ايتها كوبيات الشاى اشهدى ........وكما قال الشاعر فى تحيه العلم لا يسلم الشرف الرفيع من الاذىء حتى يراق على جوانبه الدم

خلاص يا خويا حقك عليا انا اصلى مبفهمشى .. بلاش الجنيه .. انا اسفه

اسفك مقبول يا امرأه
بس لو سمحتى مسس رايق
خليهم جنيه ونص .. وانا اوعدك ووعد الحر دين عليه .. اول مايجى الكادر هاشترى لك فدان بحاله مزروع قصب واسيبك ترعى فيه براحتك

ارعى ؟؟؟؟
كده ياسى عبده ...هو انتى فاكرنى معزه ؟

اوه
نو
مسس رايق انا كنت اقصد تراعى الطيور الجميله وهى تحط وترحل فى سماء زرقاء على بساط النسيم العليل

ادى يا خويا الجنيه ونص
بس متنساش
اختى كلمتنى تانى على فلوس جوزها .. والراجل صاحب البيت بعت تانى على الايجار .. وام عادل ليها 400 جنيه وام محمد الباشا ليها 250 وام محمد ليها 100 جنيه ده غير الفلوس المنتوره عشرات وعشرينات من الخلق وعايزين نصلح البوتاجاز اللى شا حتينه وعايزيييييييييييييييييييييييييييييين وع وع وع وع وع ووووووووووو

طااااااااخ

شوفتوا الراجل كل مره يخرج ويهبد الباب فى وشى
عااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا
عاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا

هناك 36 تعليقًا:

بطوط حبوب يقول...

الاول هاخد مكافأه انى الاول بعد الكادر

طبعا اكيد انت رحت وعرفت رئيس الحى شغله
هو انت اى حد
هنتظر اشوفك عملك ايه مستر رايق

Empress appy يقول...

هههههههههههه
انا مش بحب العصير ده منكن حاجه تانيه بقولك ايه عاوز تزعق انفش ريشك زى وادخل بقلب جامد ليه اصحاب جربوها اليومين اللى فاتوا الطريقه دى واتصلوا شتمونى ههههههههههههههههههههه لا بجد وجابت نتيجه

همس الاحباب يقول...

شكلك كده اتاخد استمارة 6
قريب يا رايق
وانقعد سوا سوا على الكوفى
لا نى ناوى اضرب المدير بتاعى انا كمان
ونقعد مع بعض نغنى ظلموه ..
هههههههههههه
تحياتى يا رايق

د/اجدع بنوته يقول...

اه ... ربى .... لقد ارتكبت هذه الامرأه جريمه تعاقب عليها الشموس المشرقه .. ايتها السماء اشهدى .. ايتها الجبال اشهدى .. ايتها كوبيات الشاى اشهدى

هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه

ترعى اه هههههههههههههههههههه

ههههههههههههههههههههههههههههههههه

ربنا يسامحك دمعت م الضحك

ال ترعى ال هههههههههههههههههههه

صوت من مصر يقول...

طبعا انا مش موظف لو موظف هيبقى تفكيرى ذيك تمام

عبده الرايق يقول...

بطوط حبوب
لا انا مستنى شحن مادى ومعنوى
وهافرجه شغله
هو مش عارف مين الرايق ؟؟

عبده الرايق يقول...

appy
افتكر اخر مره نفشت فيها ريشى
كانت على الفراش
وكان هيحرمنى من الشاى الشكك
والساندويتشات ام بلاش

Desert cat يقول...

تعرف لما شوفت كلمة طااااااخ
افتكرتك ضربتها بالقلم
كنت هقوم عليك الدنيا ومش اقعدها خصوصا بتوع حقوق المرأة دول
المهم يعنى اخدت الجنية ونص وعملت بيهم اييييييييييييييييه

عبده الرايق يقول...

همس الاحباب
لو ناوى بجد تضرب المدير بتاعك
قولى اخد الاتنين فى الطريق
انا مصارع وملاكم ومقاتل ومحارب ولا عب كاراتيه قديم
العبد لله بلا فخر
بروح ساعات بيتنا الساعه 9 او 9 ونص وساعات عشره باليل لوحدى ومش بخاف

عبده الرايق يقول...

د/اجدع بنوته
الحمد لله انها مش فهمتها
كنا رحنا فى داهيه
بس ربنا ستر
تحياتى لكى يا دكتوره

عبده الرايق يقول...

صوت من مصر
مش موظف ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
احسن حاجه عملتها
ولع بقى خلى الكلام يحلو

عبده الرايق يقول...

Desert cat
طبعا اخذت الجنيه ونص
وشربت كوبايه عصير
والباقى دلعت نفسى
كيس اهلاوى على كيس شعبولا
هو حد هياخد منها حاجه
اصرف ما فى الجيب يأتيك ما فى الغيب

فرنسا هانم يقول...

حفله فى الاستاد
وعازم خلق الله كلها
ودابح دبايح مش عارفه ايه
وفى الاخر
بتاخد جنيه ونص
تشرب بيه عصير
لا والنبى يا عبده
لا مش كده يا عبده
انت فعلا اخرتك السلم

رئـــــيسـة حزب الأحلام يقول...

السلام عليكم
انا نفسى اتخانق مع المدير بس انا ماقدرش حتى اقولها بم بس انت باين عليك معذب المدام وبتطلع فيها زهقك

غير معرف يقول...

الأخ العزيز عبده الرايق
تحيه طيبه وبعد
نرجوا ان يكون تقديمنا للبوست الخاص بك يوم السبت قد عجبك وعجب كل الحبابب المعلقين
واوعى حد يقول ما سمعش ....عموما للى ما اسمعش سنذيع بوست آخر للخ عبده قريبا جدافتابعونا
البرنامج على أذاعة البرنامج العام اى المحطه الرئيسيه لأذاعة القاهره الساعه التاسعه وعشر دقائق يومياعدا الجمعه فى الصباح وعلى فكره يمكن سماعه فى نفس هذا الوقت بضغطه واحده فى موقعنا
http://dear.to/cairo
وتحياتنا للجميع

موناليزا يقول...

كلامها كان هيديك شحنة زيادة ليه مكملتوش للاخر المهم عملت ايه بقى مع رئيس الحى

عبده الرايق يقول...

غير معرف
للاسف الشديد لم اسمع البرنامج وذلك انه لو راجعت حضرتك التعليق السابق لك
ستجد انك كتبت الاحد 22 مارس
يعنى بكره بايام الاسبوع
وانهارده بايام الشهر
على العموم
اشكرك شكرا جزيلا
وللعلم يوم الاحد موافق 23 مارس

عبده الرايق يقول...

monaliza
لسه مستنى الكادر
واتروشن واتظبط واسيح له

ftafeet يقول...

ليه كده ترزع الباب فى وشها مش حرام عليك يااخى

ولو مش عايز عصير القصب انا بموت فيه هات الجنيه اشربهولك انا ياسلام مزعل نفسك اوى كده ليه ياعمونا

روق روق واشرب سفن اب


مدونه حلوه اوى على فكره هابقى اعدى عليك تانى بس متزهقش منى

غير معرف يقول...

على فكرة انا قرأت كتير من المدونات بس بصراحة انت الافضل بالنسبة لى لذيذ وفعلا رااااااااااايق

دعاء مواجهات يقول...

لا راايق وآخر روقااان كمان طب إشرب العصير بقى على رأى محمود سعد

تــــايه ومش تـــايه يقول...

انا اتصدمت وقلت خلاص اترفد وفى الاخر تطلع نافش ريشك على مرايا مسكينه !

غير معرف يقول...

الأخ عبده الرايق
تحيه طيبه وبعد
معلهش الخطأ كان فى كتابة الأحد بدل السبت ....عموما سنخصص حلقه اخرى الأسبوع القادم الذى يبدا من الأربعاء26-3-2008 لبوست من عندك وياريت تبعث ببريدك الألكترونى لنخبرك بموعد اذاعتها بالتحديدوعنواننا هو
netonradio@yahoo.com
عموما فور النتهاء من اعداد الحلقه وادراجها فى البرنامج اليومى للأذاعه سنخبرك هنا فى هذا المكان
مع تمنياتنا لك بالتوفيق

عبده الرايق يقول...

فرنسا هانم
السلم يا فرنسا بيوصل للسطوح
وانتى اكيد عارفه ده
وانا لما اقعد على السلم درجه درجه اطلع للعالالى
وابقى قابلينى لو سلفتك واحد يورو

عبده الرايق يقول...

رئـــــيسـة حزب الأحلام

نو
انا دونت معذب مسس رايق
انا ناوى اوديها رحله القمر بعد الكادر

عبده الرايق يقول...

ftafeet
هو فى حد يزعل منكى
ممكن تقولى يخاف من جمال شعر صوره البروفيل
لكن يزعل نو
انا فى انتظارك
ولو عايزه الجنيه
انا تحت امرك
عبده فييييس قوى
ومبتقفشى معانا جنهات

عبده الرايق يقول...

غير معرف
وانا دورت على كل الغير معروفين
انت اخجلت تواضعى
بس انا عارفك
اكيد انت ماى فرند
المحافظ

عبده الرايق يقول...

دعاء مواجهات
هو محمود سعد عرف بالخناقه بتاعتى انا ومسس رايق ؟
ماشى هاشرب
اكيد انتى طمعانه فى العصير

عبده الرايق يقول...

تــــايه ومش تـــايه
المرايه المسكينه دى تجربه
وبعد كده هلعلع
واشوط فى التمنيات ومش هيهمنى ابيض ولا اسود
هاطيح فى مكتب المدير واكسره
بس بعد المدير ما يروح

عبده الرايق يقول...

غير معروف
والله انا تعبك معايا
لكن مردوده بعد الكادر
هاعمل قناه فضائيه خاصه لمدونه الرايق
واخلى فيها جوايز بالهبل
بريدى هو
aabbddoo666@yahoo.com
مع خالص تحياتى

واحد وبيتكلم يقول...

it is the time to win...earn (try to do that and be active)
for more details visit
www.flooos.blogspot.com

Earnings Example
» You click 10 ads per day = $0.10
» 20 referrals click 10 ads per day = $2.00
» Your daily earnings = $2.10
» Your weekly earnings = $14.70
» Your monthly earnings = $63.00
اكسب فلوس من مجرد مشاهده اعلان

عبده الرايق يقول...

تركيز تام
اكيد انت سمعت عن الرايق
طالما فيها فلوس

غير معرف يقول...

الأخ عبده
الحلقه موعد اذاعتها الأحد30-3 الساعهالتاسعه وعشر دقائق على اذاعة البرنامج العام لأذاعة القاهره اى المحطه الرئيسيه فى اذاعات ماسبيرو
والدهوه لكل احبائنا اصحاب التعليقات وموقعنا
http://dear.to/cairo
e-mail
netonradio@yahoo.com

عاشــــــ النقاب ـقــــة"نونو" يقول...

يا عصايرك يا اخ عبده ربنا يكون في عونها بقى
اعتذر بشدة وعنف عن التاخير في الزيارة
بس هتابع من الرايدر ربنا يخليه
فعلا موضوع الاذاعة دة ولا ايه علشان اسمعها

ياسر يقول...

هو لازم تتدرب
علشان المدير من غير تتدريب
الصبح اول متتدخل صباح الخير
وبوكس علي طوووووووووووول
ومتتدربش الباب وانت خارج اصل
هيكسر وانتالا هتجيب حد يصلحة
دانا لو مراتك وتقولي ارعي في القصب
كنت ههههههههههههههههههههه
مع فائق احترامي وتحياتي
والله في الويك اند سبت وحد
هنام في المدونة بتاعتك دي
بتنسي الواحدغربتة وهمة
تحياتي دة طبعا بعد اذنك بالمرور

The illusionist يقول...

حلو اوى يا معلم اسلوبك امد جدا
بجد روعه والله
انا لسه جديد بقى
فبتمرن قدام المرايه برده عشان اعرف اكتبلك
تشكر يا معلم