الأحد، 20 أبريل 2008

المطرب الجديد ..عبده الرايق


اخوانى الاعزاء واخواتى العزيزات
نداء الى اصحاب القلوب الرحيمه
يمر اخوكم عبده الرايق بظرف طارىء ومحتاج مساعدتكم الماديه ...ساهم اخى العزيز ..ساهمى اختى العزيزه
من قدم شىء بيداه التقاه ...وهنيه لك يا فاعل الخير والثواب ...وحسنه قليله تمنع بلاوى كتيره

ايه رايك مسس رايق فى الداخله المتشحتفه دى ؟؟؟؟

رايئ فى يا خويا انت داخل تشحت ولا ايه ؟؟

اشحت ايه يا متخلفه انتى ...انا فى ورطه ولازم كل المدونين يقفوا معايا ...هو الناس مش لبعضيها ولا ايه ؟؟؟

ورطه ايه يا خويا اللى بتشحت عليها دى ؟؟

تااااااااااانى بتشحت ؟؟؟؟؟؟ ....عموما يا ام التخلف انتى انا همشيها تشحت ...المهم ..فكرك المره دى المدونين هيدفعوا ولا هيلعبوا معايا الدنيئه زى كل مره ويدونى صابونه

مش اعرف طيب الورطه الاول وانا اقدر احكم الناس هتديك فلوس ولا لأ

طبعا مانتى ولا هنا ...فالحه بس تاكلى وتشربى وتتفرجى على توم وجيرى ...وضاربه الدنيا صرمه ..وعلى على بالك انا يور هسبن ..واقع فى ورطه فيرى فيرى بيج

خوفتنى ياخويا ...فى ايه كفالله الشر

انتى مش عارفه ان مرات اخويا ولدت اول امبارح ..وان السبوع بعد اربع ايام

عارفه ياخويا ..لكن فين الورطه ؟؟؟؟؟؟

ربى رحماك ربى .......غلطه عمرى انى اتجوزتك يا ام التخلف ....امرى لله ...هانزل لمستواكى الفكرى وافهمك

قول يا خويا انا سامعه

اخويا ناوى يعمل سبوع بلدى ..بفشار وسودانى وحمص ...شغل بلدى ...انا قلت له نو نو نو ....احنا لازم نعمل سبوع فيرى فيرى لارج ...انا هاحجز مركب نيلى عايم فايف استارز ..وهاعمل بوفيه مفتوح وهاجيب الفنانه الكبيره منسى عجرن تغنى فى البارتى ..ومعاها الفنان الكبير ناصر الساهر ..علشان نسهر للصبح ..وانا عملت الحسبه لقيت انى محتاج ربع مليون جند

طيب يا خويا بلاش البعزقه دى وامشى على قدك ...طيب ده انى نفسى فى الحمص بقالى شهرين واقولك يارايق عايزه ربع كيلو حمص تقولى لما حد يولد ابقى روحى السبوع هيدوكى حمص

الكلام ده مش فى عيله الرايق ... انتى متعرفيش ان اصول جدودنا ملوك ؟؟؟؟

ملوك ؟؟؟؟؟؟ ...ههههههههههه ....ملوك فى ايه فى الشطرنج ؟؟؟؟

بتتريقى يا ام التخلف ؟؟؟ ...انتى مش عارفه ان جدى الكبير احمس باشا بنى الاهرام التلاته فى اسبوع زمن

انا يا خويا معايا دبلوم تجاره اى نعم لكن عارفه ان اللى بنى الاهرام التلاته الملك خوفو وخفرع ومنكارع .... وان الملك احمس طرد الهكسوس من مصر

هههههههههههه ....... متخلففففففففففففففففه ....طول عمرى بقول عليكى متخلفه ..شوفى يا ام التخلف ... الهكسوس دول اللى طردهم من مصر الباشا الكبير محمد على ...لما عمل القناطر الخيريه ...وطمع الهكسوس فى قنطره ..وراسهم والف سيف ياخدوا قنطره ...قالهم محمد على باشا ..عايزنها ليه القنطره دى ...قالوله ..عنينا وجعانا .وعايزين نحط فيها قنطره ...قام عملهم بارتى فى القلعه وجاب لهم بيتزا ونسكافيه ودبحهم زى العصافير

دماغك بقى يارايق محمد على عمل مذبحه القلعه للمماليك ...سبينا ياخويا من اجدادك وخلينا فى السبوع بتاع ابن اخوك ..انت معاك فلوس تعمل سبوع ؟؟؟؟

لأ طبعا وهو ده سؤال يا متخلفه ؟؟

طيب يا خويا بلاش نانسى عجرم وبلاش كاظم الساهر وسيب الناس يعملوا سبوعهم بنفسهم ملكشى دعوه بحد

طيب مالازم البارتى يبقى لارج ....خلاص نصيبهم كده مفيش الا حل واحد ... اروح اغنى انا فى البارتى وبالمره نفسى فى الحمص من زمااااااااااااااااااان

هناك 73 تعليقًا:

Desert cat يقول...

احجز اول تعليق وارجع

Desert cat يقول...

الدخلة دى مش عجبانى يا رايق
عامل زى اللى بيروحوا يعملوا عمليات وتبرع لاخيك المسلم
تبرعوا لاخوانكم فى غزة
هيهيهيهييييييي
وعايز تعمل سبوع وتجيب فيه نانسى ومييييين
لا اسمع انت تغلط فى كل اسامى المطربين والمطربات ما عدا كاظم دى روحى روحى روحى
حبيب قلبى
بما انك واصل كدا مش تعرف تجيب لى رقم تليفونه وهديلك 5 جنيه بحالهم تعمل بيهم سبوع تن نجوم

(احمد سكر ) يقول...

والله يا عبد باشا

انا ضحكت من قلبى

بس عاوز الفت نظرك يا جميل

ان الحفله بتاعة نانسك عجرم

وكاظمك الساهر

هتتكلف نص مليون جند

ننانسى لوحدها بتاخد 60 الف دولر فى الحفله
انا قلت انبهك للتدبس يارايق

واخوك يحب يكمل النص مليون جند من معاك

تحياتى

احمد سكر

حنين القلب يقول...

السلام عليكم
هيييييييييييييييه رابع تعليق اولا يا رايق انت بهدلت التاريخ انا كنت حاسه انك فاضل شويه وتقول سعاد حسنى حكمت مصر ايام زمان مع شجره الدر ايه اللخبطه دلا والنبى بلاش كلام تانى فى التاريخ احنا مش ناقصين لخبطه.
وبعدين ذنبه ايه ابن اخوك النونو الصغنون انك تغنى فى السبوع بتاعه يعنى حرام روح كل الحمص يا رايق وبلاش غنه والنبى وسلام

الساحرة يقول...

انت اللي هتغني في السبوع يا رايق

كدة مش هيبقي سبوع دول هما اللي هيشحتوة عليك تبرعوة لاسكات الرايق

ههههههه بالنسبه للتاريخ انا بقترح عليك تئلف كتاب رجل اعاد كتابه التاريخ وبعدين مسحه هههههههههه علشان نعرف التاريخ

بحدحلوة مذبحه الهكسوس دي

زيزو الشقى يقول...

نصيحة يااخ عوبد نسيت تحط فى البرنامج بتاعك انك هاتوزع هدايافى السبوع وبامبرزللاطفال النونو وموبايلات للرجال وساعات للسيدات وفى اخر السبوع اقعد حاسبهم بالورقة والقلم

wanna b a physician يقول...

لا لالالا انا مش معايا اسلف حد وانا مالى انا
وبعدين تغنى اية لا والنبى حرام كفاية
واخيرا تبرعوا لشراء سماعة طبيب
شكرا
وتحياتى

بطوط حبوب يقول...

يا عم عبده وانت ليه معقدها
احنا ممكن نتبرع لك بالغنا
فلوس لا
نغنى اه
ايه رأيك اظن عملنا معاك الواجب وزياده

د/اجدع بنوته يقول...

ملوك ف الشطرنج

عسل مسزز رايققق

سلملى عليها ام التخلف .. بجد ست زى السوكره

انا لولا الاخوه والزماله اللى بينا

مكنتش اتجرأت واتهورت وعرضت عليك جوز الجينهات دول

اهو تشرب بيهم ينسون علشان تعرف تبدع ف السبوووع

لووووووووول

حاجات جوايا يقول...

أولا حمدا لله على السلامة بعد الغياب ده
ثانيا فين لينك الحلقة بتاعتك مع صلاح حجازى ...
لو عندك ياريت تنزلها فى البوست

بالنسبة للسبوع
فأشك كده والله اعلم انك هتعمل سبوع بلدى وتغنى وتاخد أجر الغناء من أخوك
ربنا يسترها معاه

ومبروووووووووك النونو الجديد
ربنا يباركلكوا فيه ويخليهولكوا

سلامى لمسز رايق المثقفة جداااا

دمت بخير اخى
سالى

صوت من مصر يقول...

يا رايق بجد بس انت تغنى واحنا معاك يا ريس
جبت البنى ولا لسه هتشترى لو كده اعرف واحد بيبع النص صباع رخيص

غير معرف يقول...

بليز مستر رايق
أبتعد عن الهستورى خالص أصل ضيوفك
يصابوا بالحول من فضلك خليها جغرافيا
أفضل
تحياتى للعبقرية فى أدب التورية
أبو خالد

Doba يقول...

بوظت التاريخ الله يسامحك
ثم ده سبوع
سبوووووع

مش فرح
طيب كنت عملت الفرح ده لهشام بدل دار الاوبرا وتأجيل الفرح سنة ولا اتنين

ثم احب من موقعى هذا ان انوه انك مش هتاخد من قوم المدونيين لا ابيض ولا اسود

وربنا يوفقك
سلام مستر رايق
وسلامى لمسس رايق العسل دى
وربنا يصبرها

هبة

اهو ده عيبه يقول...

ده ايه السبوع الخمس نجوم ده
كنت فين لما انا اتولدت؟

بينى وبينك انا كمان عندى سبوع اخر الاسبوع ده متعرفش حد يسلفنى معاك

وليك على نقسم الفول والحمص بالنص

Empress appy يقول...

انا قولت ومتفقه مع فرنسا وهنعمل حمله ضدك علشان موضوع السلف ده انا عارفه انت دخلت التدوين طمع بس خدعوك فقالوا اننا ممكن نسلفك ههههههههههههههههههههههههههه

غير معرف يقول...

معجب بخفة دمك

بنت الصالحين يقول...

ياربيييييييييييييييييييي


ارحمنا ايه ياعمنا مش هتبطل تشتم في مسسز رايق والله خساره فيك

وبعدين انت فاكر المدونين دول معاهم فلوس
تؤتؤتؤتؤ

ميغركش منظر المدونات

هههههههههههههههه


سلامي لمسسز رايق

غير معرف يقول...

والله العظيم يا مستر رايق
انا بضحك لما اقراء بوستاتك
انا صحيح معنديش مدونه
لكن اتعرفت على مدونتك بالصدفه
ومازلت متابع جيد لك
الف تحيه لك اخى عبده باشا الرايق
محمد عارف

فرنسا هانم يقول...

لا حول ولا قوه الا بالله
صعبت عليا يا رايق
تعالى يا خويا ادخل مدونه اختك فرنسا
تعالى
تعالى
تعالى
تعالى
ايوه كده انتى جوه المدونه استنى ثوانى
لما اقفل الباب وافتح الشباك
ايوه كده تمام
الحقووووووووووووووووووووووووونى
الحقووووووووووووووووووووووووونى
الحقووووووووووووووووووووووووونى
حرااااااااااااااااااااامى
حراااااااااااااااااااااااامى

عبده الرايق يقول...

Desert cat
مبروك المقدمه
وطبعا فى جايزه لاول تعليق تهدى لصاحب المدونه
فين الجايزه ؟؟؟؟؟؟؟

عبده الرايق يقول...

Desert cat
احمدك يارب
اول خمسه جند
تمام فات الكتير مبقاش الا القليل
باقى
249995 جند شدو حيلكن لحسن اغنى انا

عبده الرايق يقول...

سكــر
امال هما مش هيتبرعوا ولا ايه ؟؟؟؟؟
لأ طبعا
لازم يعملوا تخفيض للرايق
ومفروض يعرفوا انى لو غنيت هخليهم يقعدوا فى بيوتهم
الرايق كروان عصره وجيله

عبده الرايق يقول...

حنين القلب
احب اطمنك ان الموضوع ده خرج من ايدى خلاص
يعنى لو جمعت المبلغ هجيب مطربين
ولو مقدرتش هغنى انا ويمكن صوتى يضرب واعمل فيديو كليب
بس برضه هانت
قطه الصحراء اتبرعت ب 5 جند وباقى حاجات بسيطه

عبده الرايق يقول...

الساحرة
انتى رأيك كده ؟؟؟؟؟
خلاص هاكتب التاريخ من تانى
واروقه براحتى بقى
ولو عايزانى مغنيش ساهمى فى التبرعات

عبده الرايق يقول...

النمر الاسود
دى اول زياره لك فى مدونتى
اهلا وسهلا بك
ويبدو انك جديد فى عالم التدوين
بس تصدق كلامك مظبوط جدا
فى حاجات كتير نسيتها
وكمان الفراشه بتاعه المركب العائم
اكيد محتاجه عروق خشب 4 متر و 3 متر
يا ترى عديت العروق كويس ؟؟؟؟

عبده الرايق يقول...

wanna b a physician
ازاى انتى مالك
لازم كلنا نساهم فى السبوع من اجل مصر
ومن اجل تقدم البشريه
وسماع نانسى عجرميه

عبده الرايق يقول...

بطوط حبوب
خلاص وانا موافق
انتوا تغنوا بس النقطه انا اللى هلمها

عبده الرايق يقول...

د/اجدع بنوته
العداد مستمر فى الزياده
كده بقوا 7 جند ياااااااااااامسهل
ها مين هيزود ؟؟؟؟؟؟؟؟
فاضل 249993 جند

عبده الرايق يقول...

Sally
للاسف انا مسجلتش الحلقه من الكمبيوتر
الاستاذ صلاح قالى على الطريقه وانا معرفتش اعملها
لكن سجلتها على شريط كاسيت
وهاحاول انزله لو عرفت

عبده الرايق يقول...

صوت من مصر
يابا البنى مضروب اليومين دول
والاخضر بايظ
خلينا فى الاسود وخلاص

عبده الرايق يقول...

غير معرف
ابو خالد يا عظيم
انا متكلمتش اصلا عن التاريخ خالص
انا بحب الجغرافيا وكلامى كان عن الجغرافيا
هو موضوع الهكسوس والاهرام ومحمد على ده مش جغرافيا ولا ايه ؟؟؟؟؟؟
اوعى تقول لا
تلخبط لى معلوماتى القيمه

عبده الرايق يقول...

Doba
اختى هبه
انا كنت فاكرك هتقولى لى ربنا يصبرك على مسس رايق
طلعتى بتصبريها عليا
معلش اكيد حنيتى لها علشان هى ست زيك
لكن خليكى شاهده
دى ميح خالص فى التاريخ
هههههههههه
قال بتقول احمس طرد الهكسوس
بالذمه دى تستاهل ايه ؟؟؟؟؟؟؟

عبده الرايق يقول...

اهو ده عيبه
اوعى تكون ناوى تضارب معايا فى السوق وتزود على اتفاقى مع نانسى وكاظم
لحسن يطمعوا

عبده الرايق يقول...

appy
فرنسا العدو اللدود ليا تتحالف مع ابى
لأ يا ابى
لا تتحالفى مع فرنسا هانم
شوفى التعليق بتاعها هنا عملت فيا ايه ؟؟؟؟؟
دى شردتنى وفرجت عليا الخلق كلها
وبعدين انتى مقرتيش عداد التبرعات ولا ايه ؟؟؟؟؟؟؟
اصحى يا هانم
الرقم وصل ل 7 جنيه يا ابى
يعنى هانت

عبده الرايق يقول...

غير معروف
اشكرك جدا
ومنتظر التبرع

عبده الرايق يقول...

عاشقه الفردوس
هى برضه مسس رايق اللى خساره فيا ؟؟
دى بتقولك ان احمس مش هو اللى بنى الاهرام
دى انسانه متخلفه
اه لو افتكر اسم الناظر اللى مضى على شهاده الدبلوم بتاعها!!!!!!

عبده الرايق يقول...

محمد عارف
ومعندكشى مدونه ليه ؟؟؟؟؟؟؟؟
لو عايز مدونه
ابعت 5000 جنيه وانا اعملك مدونه عشره على عشره

عبده الرايق يقول...

فرنسا هانم
دى حجركه تعمليها يا فرنسا ؟؟؟؟؟؟؟
فليشهد الجميع
ولتشهد السماء
ولتشهد العصافير
ولتشهد ان الخلول
انى اعلنت الحرب الشعواء على فرنسا هانم
والى القتال يا رجاااااااااااااااااال

ابراهيم يقول...

ممكن اقول اقتاح لو عاوز تعمل سبوع لارج يعني ممكن تبيع عفش البيت ومعاه تبيع المولود وبكدة ميبقاش فية مولود واللي اشترو المولود يعملو السبوع وانتو تحضرو وتبقو عملتو السبوع
اصحا ياعم
ادعوك لزيارة مدونتي والتواصل الدائم بيننا

غير معرف يقول...

أدمنت مدونتك مستر رايق ردودك فيرى فيرى نايس بت بليز لا تهاجم مسز فرنسا
لأننا موقعين اتفاقية دفاع مشترك ..
وأذا تعرضت لها سأكون معها..هى صحيح
فضحتك فضيحة اللحم فى السوق و لكن دعنا نحيا معا فى سلام إستراتيجى بدون غاز و لا الكترستى..
أبو خالد

تــــايه ومش تـــايه يقول...

يا رايق اسكت ملكش دعوه بالناس هتوديهم فى داهيه
سيب اخوك يعمل السبوع وعديها .

همس الاحباب يقول...

هههههههههه
طب اعمل ايه بس معاك بجد تعبتنى معاك
تعرف مسس رايق صعبان عليا ربنا يكون فى عونها يا راجل
نانسى عجرم وكاظم الساهر وبارتى بنص مليون يا مفترى
عامة نصيحة بلاش تروح الاسبوع وبلاش تغنى لانى عارف صوتك زى الفل بس انت مش مقامك تغنى فى سبوع انت تغنى فى الاوبرا كده يعنى
ولو على الحمص تعالى اعزمك على كيلو حمص بحاله وريح نفسك انت من البهدلة
احنا فى الخدمة برده ومش اعمل معاك زى فرنسا متخافش ههههههههه
وحشتنى يا باشا
على فكرة وزة بتسلم عليك قوى
تحياتى يا رايق
خالد

سلوى يقول...

اللي بتكتبه ده لو اتعمل مسلسل
حلقات منفصله

هتعمل سبوع فيري لارج
وفرح في الاوبرا

ومش بعيد تعمل تغني وتعمل شريط كمان

بجد جميل
ربنا يوفقك

غير معرف يقول...

ايه ده يارايق
ده انا مكنتش بدرس تاريخ
علي يدك اكتشفت انه اسباني
خلاص هتبرع لك اول ما باب ياخد
الكادر

قوس قزح يقول...

دمك زى السكر
الله يكون فى عونك مراتك منك

Asmaa mahaba يقول...

هههههههههههههههههههه
انا مستعده اديك الف جنيه حاخد قرض بضمان مصروفى من بابا ولا انك تغنى فى السبوع دا العيل كدا ممكن يفطس من اول اسبوع ويعيش طول عمره متقعد
رايق معلوماتك مش مظبوطه محمد على دا اللى غنى اغنيه العنب اما احمس فهو نوع شانبمو جديد للاطفال بتلاته ساغ ما تزوقينى يا ماما حتعرف كوووول دا
تحياتى ليك سومه_87

Asmaa mahaba يقول...

لالالالا عد كما كنت الا خالتى اه صحيح على راى المثل يعملوها ويخيلوا ابقى شايفاك بعنيا اللتنين بتسرق من عندها وتتبلى عليها كمان
قال على راى المثل الحقوهم بالصوت قبل ما يغلبوكم
يقتلوا الميت ويمشوا فى جنازته
حكم
تحياتى ليك سومه_87

Lobna Ahmed Nour يقول...

1 .. 2 .. 3 ..

ادعو جميع المدونين وزوار المدونة الاعزاء

للتبرع بما تجود به نفوسهم الطيبة

على الخط الساخن

00000000000000000000

لصالح مسزز رايق

الله يكون في عونها .. دي يتعمللها تمثال

جنب ابو الهول اللي بناه صلاح الدين

السنة اللي فاتت

!!!!!!!!!!

رايق بجد

عبده الرايق يقول...

ابراهيم
نبيع المولووووووووووووووووود ؟؟؟؟؟
هذه اهانه لاتغتفر
هذه اهانه لاتغتفر
هذه اهانه لاتغتفر
احنا بعنا خمس عيال من العائله
وكل مره يرجعوهم تانى
بحجه انهم مش عايزين نسل ملوك
لو عندك مشترى اوكى
الولد ومعاه اتنين بامبرز هديه وبزازه
ب 299 جنيه غير مصاريف الشحن

عبده الرايق يقول...

أبو خالد
شوفت اللى حصل يابو خالد يا خويا
فرنسا بهدلتنى اخر بهدله
لسه طالع من القسم حالا
بس كل البهدله والحجز دول مش همينا
انا اللى هممنى وحازز قوى فى نفسى انى اكون فى السويس واتمسك فى القسم بتاع السويس
والمحافظ ميجيش بنفسه يطمئن عليا
واللى غايظنى كمان
انهم مقدموليش وجبه جمبرى سوبر
علشان كده
انا كنت ناوى لفرنسا
لكن الظاهر ان احبابها كتير
وانا اللى هنضرب
وعلشان خاطرك سماح المره دى
بس قولها تعمل حسابها
لو عملت اى حركه نداله تانى من النوع ده
تودينى قسم خمس نجوم ويركبونى بوكس مرسيدس شبح

آفاق الحرية يقول...

السلام عليكم
يارايق ما كفاية اللي عليك ارحم نفسك شوية يا اخي
هههههههه
بس انا نفسي اسمع صوتك
علي كده بقي هلاقي روتانا بتقول قريبا عبده الرايق
شريط حصري من روتانا
هههههههه

عبده الرايق يقول...

تــــايه ومش تـــايه
سبوع بلدى
نو
نو
نو
ومش هتعدى

عبده الرايق يقول...

همس الاحباب
عارف والله يا خالد يا حبيبى ان انت ابو الواجب كله
وانا لو اتزنقت فى شويه حمص اول واحد هاجرى عليه انت ومن غير كسوف احنا اخوات
بقولك صح
الواد بولو فاضى
اصلى فى واحده مفروس منها
وعايز بولو يعملها شعرها هديه منى
واللى يطلبه انا تحت امره
طبعا اكيد عرفت مين ؟؟
سلامى وتحياتى لك اولا
ولابنتى العزيزه الغاليه وزه

عبده الرايق يقول...

Salwa
انا مستنى الكادر
علشان اعمل شريط يكسر السوق
ولو مكسرشى
اشتريه انا واجر بلطجيه وبرضه اكسر السوق

عبده الرايق يقول...

mady
طالما انتى ابنه زميل
تبقى براءه
ايش ياخد الريح من البلاط
وانا والوالد الكريم فى خط دفاع واحد
وربنا معانا

عبده الرايق يقول...

Rainbow
ويكون فى عونى منها
دى وليه فيرى فيرى ستيوبد

عبده الرايق يقول...

somaa mahaba
وانا موافق على القرض
وموافق على الالف جنيه احسن من بلاش
اما عن محمد على
طالما هتدفعى الف جند يبقى كلامك سليم ميه الميه
وانا موافق على كل كلامك وشامبو الاطفال هو اللى غنى العنب ومحمد احمس هو اللى طرد على من مصر

عبده الرايق يقول...

somaa mahaba
انتى شفتينى بسرق من عندها
حرااااااااااااااام عليكى ياشيخه
حرام
انتى لما جيتى وولعتى النور فجاءه انا فعلا كنت فى المدونه
وكنت ماسك فعلا فى ايدى كشاف
وكنت فعلا فاتح الدولاب وماسك علبه الدهب بتاعه فرنسا
لكن
انا كنت تاعب نفسى وجاى بالليل وطالع على المواسير
علشان خاطر فرنسا
اصلى حلمت ان فى دبانه واقفه على علبه المجوهرات بتاعه فرنسا هانم
قلت اخاطر بنفسى واروح اهشها

عبده الرايق يقول...

Unique
ههههههههههههههه
ههههههههههههههه
وادعو المدونين
ورقم مش عارف كام
وعامل حفله
ومش عارف مين اللى بنى ابو الهول
ههههههههههههه
طبعا الهول هو اللى بنى ابو الهول
وعلشان كده سماه على اسمه
والهول ده كان زميلنا فى قسم الحسابات فى الحى
وطلع على المعاش ومشغل ابو الهول بداله

عبده الرايق يقول...

آفاق الحرية
بص بقى
انا مش هلتفت لا لروتانا ولا غيرها
انا مصرى
وطنى
وهشجع قنوات بلدى
ومش هاعرض اغنياتى الا فى البى بى سى او السى ان ان

بنت الصالحين يقول...

مستر رايق هتجيبلي الضغط

ايه ده مسسز رايق هي المتخلفه برده

ياربي

ههههههههههه

مع انك تسويق يعني
:)))))


طيب بلاش

انت داخل لقيت عندي اسامي مدونين افتكرت فيها فلوس


هي حصلت يارايق

:)))))


ربنا يكرمك ويفتحها في وشك يارايق يارب انت وكل المصريين

غير معرف يقول...

بص يا معلم انا عايزك تبعت للناس
http://www.sneen.blogspot.com/
انا كان نفسي ابعتهولك بدري بس للاسف انا متكعبلتش في اللينك غير انهاردة وكمان انا شايف انك تستاهل

عاشــــــ النقاب ـقــــة"نونو" يقول...

السلام عليكم
معلش انا رايحة اجيب حد يلحق خالتشي فرنسا قبل ما تخرج تجري من المدونة عندها
ههههههههههههههه
اضحك الله سنك
سامي للمسز رايق

جيهان علي يقول...

السلام عليكم ورحمة الله

نانسي وكاظم فس السبوع !!
طب يوم الفرح هاتجيب مين بقى ؟!

وبعدين البلدي يؤكل خليك في الحمص والفيشار
هو في احلى من الفيشار

وبعدين بلاش تكلم عن التاريخ واجدادك تاني .
كله إلا لخبطة التاريخ كدة
حرااااااااااااااااااااااااااام

دي جناية

القط البرى يقول...

يا لهووووووووووووى بقيت مغنى وكمان فى السبوع نصيحة لا تغنى مرة ثانية

غير معرف يقول...

ياعبده باشا يارايق
لو كنت بتعرف تغنى بجد
ارجوك تعالى لانى محتاجك تغنى فى فرح واحد متغاظ منه قوى
هههههههههههه
لا يارجل انا بهزر
سعيد بالتعرف عليك وعلى مدونتك
ابو خليل

عبده الرايق يقول...

عاشقه الفردوس
نو
انتى فهمتينى غلط
انا كنت افتكر الناس دى محتاجه فلوس
وكنت هاقوم بالواجب
هو انا برضه بتاع فلوس ؟؟؟

عبده الرايق يقول...

غير معرف
مع انى مش عارف اسمك
انما صاحب واجب
شكرا جزيلا

عبده الرايق يقول...

nonoymm
اه من فرنساااااااااااااا
انا وراها والزمن طويل
تحياتى لكى ولاسراء القموره الصغيره

عبده الرايق يقول...

جيهان علي
جنايه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
انا كنت فاكرها جنحه
عموما
انا صح
ومسس رايق هى اللى هتلبس القضيه

عبده الرايق يقول...

القط البرى
شكرا يا قط على النصيحه
لكن عايزين فلوس لكاظم ونانسى
والا
هاغنى

عبده الرايق يقول...

ابو خليل
واحد متغاظ منه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
نو
انت كده متغاظ من عيلته كلها

Khadieja Eshra يقول...

لا بقى انا اسكت على اى حاجة الا انك تغنى اه مش انت اتفقت مع منسى عجرن و صابر الساهر انت غلطان بجد مش كنت تقوللى كنت كلمتلك كاظم فور باى فور بجد بجد زعلتنى
يور بوستس ار فرى فرى بيوتيفول اند اى ونت تو تل يو تو جو اون