الأحد، 27 أبريل 2008

فتره مسائيه

جود افتر نون مسس رايق

اهلا ياسى عبده ..اتاخرت كده ليه ياخويا ؟..انا قلقت عليك

قلقتى عليه ليه ياوليه ؟..هو انا اللى كنت سايق ؟..عم محمد العربجى عيان وابنه اللى طلع بينا انهارده والظاهر ان الحصان مش واخد عليه

هو انت لسه بتركب العربيه الكارو ؟؟...ما الاتوبيسات ماليه الدنيا ..عموما ..الاستاذ عادل جارنا سأل عليك اربع مرات فى التليفون وعايزك ضرورى

ايوه ايوه انا قابلته وانا طالع على السلم وقالى انه عايزنى وجاى عندنا حالا

ترررررررررررررررررررررر

الظاهر ان هو ده اللى بيرن الجرس ..ادخلى جوه مسس رايق ...الراجل عنده عيال بدال ما يشوفك يتخض ولا حاجه

ليه هو انا بخض الناس ؟؟؟....حرام عليك يا عبده

مش وقت الكلام فى محاسن سيادتك مسس رايق ..ادخلى جوه وانا رايح افتح الباب للراجل

***********

هاى مستر عادل ..ماى فلات نورت بوجودك اتفضل

السلام عليكم ...يارب ياساتر

اتفضل يا راجل بيتك ومترحك ..اتفضل هنا فى الريسبشن

شقتك حلوه يا استاذ عبده بسم الله ماشاء الله

ابتدينا بالنق ...هههههههه ..انا بضحك معاك ..نق ولا يهمك ...شرفتنا مستر عادل

والله يا استاذ عبده انا ملاحظ ان حضرتك بتشتغل فتره واحده لغايه الساعه 2 ظهرا ..انا قلت لو حضرتك تشرفنا فى الشركه اللى بشتغل فيها ..وتشتغل معانا فتره مسائيه من 6 الى 10 مساء .. يبقى شرف كبير للشركه

اه بس انت عارف ان الامور دى متنفعشى كده على طول ...لازم نسأل عليك وعلى اخلاقك وعلى عيلتك وبعدين ناخد قرار ..يعنى ادينى فرصه 5 سنين افكر

اخلاق ايه وعيله ايه يا استاذ عبده ؟؟...هو انا جاى اتجوز...انا عايز حضرتك تشتغل معايا فى الشركه ...وكلمت المدير والمدير وافق

مدير ؟؟؟؟ هى الشركه فيها مدير ؟؟؟؟؟ امال عايزنى انا ليه ؟؟؟

احنا عايزينك تشتغل فى المخازن ...تظبط الوارد والصادر فى كشف ...فى واحد شغال نهار وانت هتشتغل ليل

هو شركتكم دى عباره عن ايه ؟؟؟

احنا شركه تصدير واستيراد...شركه ايهاب وعاطفكو

والمرتب كام ؟؟؟ والاجازات امتى ؟؟؟

اتفقت مع المدير على 450 جنيه شهريا ..ومتنساش انها فتره واحده ...والاجازات يوم الجمعه

نو نو نو ....شوف مستر عادل ...انا علشان اقبل اشتغل معاكم لازم تقبلوا شروطى

شروووووط ؟؟؟؟ ...شروط ايه يا استاذ عبده ...هو الشغل كمان فيه شروط ؟؟؟

اوف كوورس ...انا ليه شروط ولازم توفقوا عليها فى خلال 48 ساعه والا المقابله تعتبر ملغيه

الصبر يا رب .....ماشى يا عم عبده ايه بقى شروطك ؟؟؟؟؟

اولا - لازم يجى لى طلب رسمى من صاحب الشركه شخصيا يدعونى الى التكرم وقبول الوظيفه فى الشركه

اه .........الله ماطولك ياروح ....كمل يا استاذ عبده ...وبعدين

ثانيا - لازم وحتما ولابد يتغير اسم الشركه البلدى ده ...وتسموها اى اسم تانى ...ولو سميتوها ..شركه الرايقكو تبقى فكره هايله
ايه ساكت ليه مستر عادل ؟؟؟

هه ؟؟؟؟؟
لا ابدا اصلى سرحت شويه معلشى ...وايه كمان يا استاذ عبده ؟؟


ثالثا - المرتب لايقل بحال من الاحوال عن 12 الف جنيه مصرى او ما يعادلها بالعملات الاجنبيه
ايه يا راجل انت بتبص للسقف ليه ؟؟؟

لا ابدا معاك

رابعا - الاجازات يوم الجمعه والاثنين والاربعاء من كل اسبوع
خامسا - وقت العمل من الثامنه الى التاسعه والنصف
سادسا - سياره همر بالسائق للعبد لله وسياره اخرى لتوصيل الرايقين الصغيرين للمدارس
سابعا ....

استنى لو سمحت يا استاذ عبده ..ممكن استعمل التليفون

اتفضل ..أأز يور هوم

الو ..ام محمد ..انتى طالق

وات هبن مستر عادل ؟؟؟؟

ولا كلمه ...ولا عايز اسمع صوتك ..انا طلقت مراتى علشان هى السبب ...بقالها شهرين تزن على دماغى وتقولى شوف للرايق شغالانه معاكم اى حاجه انشاله فراش ..مراته كل يوم تكلمنى وتقولى مش لاقيين ناكل
لغايه لما انطصيت فى نظرى واتحايلت على صاحب الشركه يشغلك ..لغايه لما وافق بعد عذاب


خلاص خلاص ..ولا يهمك مستر عادل ..طلقتها ..طلقتها ..ولا تزعل عندى لك عروسه فيرى فيرى بيتيفول

هناك 83 تعليقًا:

Ehab يقول...

هههههههههههههههههههههه
هههههههههههههههههه
ههههههههههههه
هههههههههه

يا جدع اتقي الله حرام عليك طلق الوليه بسببك

هتموت عيالك من الجوع وكمان الوليه تتطلق علشان خاطرك

روح يا شيخ وتعالى بالكارو

تسلم ايدك مستر عبده
رايق فعلا هيفضل رايق

سلااااااااااااااااااااام

أحساس لسه حى ...أنا مش موافق يقول...

عزيزتى

معلش انا حبيت اوريك حقيقة قطة

واظن انك اكيد هتتصدم من الكلام اللى هتشوفه

بس الحقيقه دايمن بتصدم

خش المدونه وهتعرف

سلام

قوس قزح يقول...

هههههههههههههههههههههههههه

الاول ليه كارو ؟ ايه وجهة نظرك فيه .. الهوا الطلق و كده و تبص على الناس فى العربيات من فوق ؟؟

تانى حاجة ايه يا عم اللغات الجامدة دى .. ده انت خريج الليسيه ولا ايه ؟؟

و بعدين راجل معندوش دم صحيح ما يروح يطلقها فى بيتهم لازم يعنى بالتليفون و يكلفك تمن مكالمة ههههههههههههههه

رااااايق انت فظيع و تجيب شلل ههههخخخخخ

باى

nigro يقول...

ههههههههههه
D:
يا نهار مش فايت
مستر عبده
طلقت الراجل من مراته؟
وعايز تاخد 12 ألف جنيه في ساعة ونص
لالالالالالالالالالالالالالالالالالالالالالا
راااااااااااايق فعلن
تصدق بالله أن مابطلتش ضخك من أول كلمة في البوست
أضحك الله سنك

سوري يا مون بيه على الدخلة القفش دي مرة واحدة
بس حضرتك بجد
مشششششششششششششششكلة
أضحك الله سنك

سلام

رئـــــيسـة حزب الأحلام يقول...

ههههههههههههههههههههههههههههه
مراتك فضحاك يارايق وانت كركبت الدنيا وراجل جايبلك شغلانة حلوة حد لاقى ياترى انت هتعمل اية مع المدام ايقى احكيلنا والله يكون فى عونها

Desert cat يقول...

الناس دى مقدراك مستر رايق انت تستحق تشتغل رئيس جمهورية وتموتنا من الجوع اكتر ما احنا ميتني
الا قولى بقى
هو مستر عادل بعد ما طلق مراته جرى له ايه
يعنى متناقلش العباسية ولا اى غرفة عناية مركزة

Mafrousa يقول...

يارايق...انا كنت فطسانه من الضحك..ودلوقتى مفروسه و زعلانه جداا
كنت حكتبلك تعليق لطيف..وكنت جايه اقولك انى استلفت منك كلمة.جند بس نسبتهالك...بس اتغميت يا رايق...وبكيت...هربت من اللى بيحصل فى الدنيا الى عالم المدونات..لانى لقيت فيه اللى زيك و كنت مبسوطه
بس اللى هربت منه لقيته تانى ..وخايفه الناس اللى جوه ماتشغلشى مخهازى الناس اللى بره
واللى بيحصل بره بيحصل جوه ....والناس اللى جوه..هيه هيه الناس اللى بره ...طيب الواحد يعمل ايه و يروح فييين..نا حروح ارض الاحلام بتاعتى

د/اجدع بنوته يقول...

يارااااااااايق ارحم م ف الارض

حتى عادل جبتله الضغط ياشيخ

ههههههههههههههههههههههههه

ال همر ال

ليه تامر حسنى ف شبابه هههههههه

حنين القلب يقول...

هيييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييه تاسع تعليق اعتبر برضه من العشرة الاوال.
سلام وارجع اقرى البوست

حنين القلب يقول...

ههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه والله حرام وانت مش غلطان اللى غلطان مراته وتستاهل اكتر من كده هى مالها بتاكلوا ولا لاء اديها هى اللى مش هتلاقى تاكل .وكل دى شروط علشان تشتغل مالهم 450 جنيه مش احسن من السلف والحى بتاعك والله منتا نافع يا رايق وهات بقى ال200 جند اللى استلفتهم منى لما زورتنى اول امبارح وقولت ليه مش تقولى لحد.
سلالالالالالالالالالام

اهو ده عيبه يقول...

صبرنى يارب

هى الناس لاقية شغل لما انت تتشرط بالشكل ده
مش كفاية الراجل اتخرب بيته بسبك حرام عليك
ال عربية هامر بسواق ال؟

Tamer Nabil Moussa يقول...

خلاص خلاص ..ولا يهمك مستر عادل ..طلقتها ..طلقتها ..ولا تزعل عندى لك عروسه فيرى فيرى بيتيفول

ههههههههه

كمان يارايق بية

هتشوف للرجل عروسة على مراتة


مش بدل ما تهدى اعصابة

من دشك السخن علية هههههههههههههه

تحياتى

almasry يقول...

بجد والله انت لو مقبلتش شغالانه زى دى تبقى انت سورى مش قد كده لأنى انا كنت شغال 14 ساعه وب 600 جنيه ويارتنى كنت بشوفهم يلا بس عندى أمل فى بكره عاوزك تيجى ترن جرزنا وتشرفنا


تحيـــاتى
المصـــــــــــرى

جيهان علي يقول...

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته

ياعيني عليكِ يامدام عادل

حرام عليك أنت لسه راجع في كارو وتحط كل الشروط دي في وظيفة بعد اظهر تحسن بيها الحال !
لا وكمان السبب في طلاق المدام اللي صعبت عليها مراتك واتوستطلك لشفل

لالالالالالالالالالا

مستر رايق
روقان فاق الحد


أضحك الله سنك

بجد بوست جميل جدًا

وفي ناس فعلا بتكون حالتها صعبة جدًا ولما يتعرض عليها شغل بتأمر بطريقة تفرس بجد



تحياتي

أبو خالد يقول...

جود نايت مستر رايق
ممكن حضرتك تشرفنا أنت مطلوب حيا
و الأفضل حيا
ياراجل هو أنت كوتش و ها تدرب الأهلى
ده يدوب أمين مخزن يا بنى و افق حرام
الراجل طلق مراته

تــــايه ومش تـــايه يقول...

كده يا رايق
ارحم الناس شويه هيعزلو من البلد ويسبوك لوحدك

غير معرف يقول...

ههههههههههه
رايقوا دي تصدر راحه بال
الا يارايق هي الحكايه
فيها رايقين صغيرين
دي هاصت

Mafrousa يقول...

أنا رجعت تانى....خرجت وجبت ايس كريم و رحت ارض الاحلام ريحت بالى و جيت...البوست بتاعك رائع و اكثر من رائع...انا بعتلك لينك يا ريت ينفعك
********كلشم نسيم و انت طيب و مسز رايق طيبه*******

فاتيما يقول...

يا عبدو حرام عليك
يا جدع
أنا ميخلصنيش اللى بيحصل دا
انت بصراحة مستقل نفسك
إيه الشروط المجحفة دى ؟؟
دول بيستغلوك خالص و فاكرينك على نياتك و هتوافق على الكلام الفارغ دا
لا لا لا
انت خليك كدا ثابت على موقفك
و عادل و طليقته و المدام و الرايقين الصغيرين ليهم ربنا
دحنا هنضحك ضوحك ....

Lobna Ahmed Nour يقول...

كل دي شروط علشان الفترة المسائية

تلاقيك شغال مصاص دماء فامبير يعني

في الفترة الصباحية هههههههههه

Empress appy يقول...

ههههههههههههههه يعنى طلقها وكمان عاوز تجوزه حرررررام
بس والله حلوه حل مشكله المواصلات بالكارو تصدق لما امسك الوزراه قول ان شاء الله همسك فرع الكاروو

بس انت طلباتك قليله يا راجل انت تطلب اكتر من كدخ
يا عينى على الشباب اللى خيجلهم فقعه مراره منك

غير معرف يقول...

هههههههههههههههههه
هههههههههههههه
معلم والله يارايق
كل بوستاتك تنم عن موهبه كوميديه رائعه
ربنا يوفقك
ابو خليل

فرنسا هانم يقول...

ههههههههههههههه
هههههههههه
هههههههه
يافرحه المأذون بيك يا رايق هتطلق البلد كلها
وهتشغل المأذون 24 ساعه
عايز همر بسواق
ليه هو سيادتك مش من انصار الكارو ؟
خليك فى الكاروووو
بس تصدق
مرسوم عليك

الطائر الحزين يقول...

زودتها شوية يا عبدة بجد

هو لازم الهمر دى


هى دى القشه اللى قصمت ظهر البعير والحمير و كل الحيوانات



ويا سيدى كل شىء نصيب مش عارف انا ايه دخلك فى موضوع الطلاق ده


ده كان بيتلكك يا باشا بس انتى نقى له حته كويسة وهو هيوافق على طول ويشغلك بد المدير

خالص تحياتى

عبده الرايق يقول...

الشنكوتي الكبير
ايه ده هو طلقها بسببى ؟؟؟؟؟؟؟؟؟
ماكنتش اعرف
بس ايه رأيك انا هارد الجميل واجوزه ست ستها

عبده الرايق يقول...

أنا مش موافق

للاسف يا اخى انا دخلت المدونه لقيت كلاك كتير محذوف مش فاهم الحكايه

عبده الرايق يقول...

Rainbow
العربيه الكارو بتاعه واحد جارنا
يعنى ببلاش
واللغه دول كام كلمه كده بذاكر بيهم للعيال
اما حكايه الراجل اللى طلق مراته من تليفونى
كان مفروض اطالبه بالمكالمه صح ؟؟؟؟

عبده الرايق يقول...

nigro
دونت وورى
ولا يهمك عزيزى نجرو
احييك على تواجدك معى

عبده الرايق يقول...

رئـــــيسـة حزب الأحلام
هو انا سكت لمسس رايق بعد مارجعت
نو
نو
نو
انا غضبت منها واكلت نص بطن بس

عبده الرايق يقول...

Desert cat
لا هو مشى من عندى على رجله
بس
استنى
انا سمعت صوت الاسعاف بعد كده
جات لمييييييييييييييين ؟؟؟

عبده الرايق يقول...

واحدة مفروسة
لا حول ولا قوه الا بالله
مش فاهم ايه اللى مزعلك والله

عبده الرايق يقول...

د/اجدع بنوته
هو انا قليل على الهمر ولا ايه ؟؟؟
وبعدين مين تامر حسنى ده ؟؟؟
كان فى الحمله الفرنسيه برضه ؟؟؟

عبده الرايق يقول...

حنين القلب
التسعه الاوائل بيدفعوا التذكره مضاعفه

عبده الرايق يقول...

حنين القلب
احنا فينا من الفضايح ؟؟؟؟؟؟؟
الورقه ام متين جنيه طلعت صوره من مجله
وانا بسلامه نيه كنت رايه اشترى منها اتنين كيلو كباب
كنت انا اللى هتشوى على الفحم

عبده الرايق يقول...

اهو ده عيبه
وايه يعنى همر بسواق
مش انا امكانيات ولا ايه ؟؟؟؟؟؟؟

عبده الرايق يقول...

Tamer Nabil
ياسيدى يا بخت من وفق راسين فى الحلال
واهو نكسب فيه معروف

عبده الرايق يقول...

almasry
نو
نو
نو
برضه 14 ساعه فى اليوم وب 600 جنيه فى الشهر
طيب مانت الكسبان
ال 14 اصغر من ال 600
هات اى عيل هى الابتدائى وقوله
مين اكبر ال 14 ولا ال 600 وشوف هيقولك ايه

عبده الرايق يقول...

جيهان علي
ده انا كنت افتكر انى جيت على نفسى شويه

عبده الرايق يقول...

أبو خالد
طبعا الرايق غير الكوتش بتاع الاهلى
دول ناس بيلعبوا كوره
ومتعرضين لاى حد يرش عليهم ميه ويقول لهم العبوا بعيد

عبده الرايق يقول...

تــــايه ومش تـــايه

يسبونى لوحدى ؟؟؟؟؟؟؟
واستلف انا من مين بقى ؟؟؟؟؟؟

عبده الرايق يقول...

mady
طبعا اطفال الرايق
منتجات وطنيه مش صينى ولا تايوانى

عبده الرايق يقول...

واحدة مفروسة
مع انى برضه مفهمتش فى ايه لكن انا مبسوط ان اعصابك هديت

عبده الرايق يقول...

فاتيما
مش ده برضه رأيك مدام فاتيما
خلاص
هاصمم على موقفى
ايه رأيك نخليهم 100 الف جنيه فى الشهر

عبده الرايق يقول...

Unique
نو
انا فى الفتره الصباحيه فى الحى

عبده الرايق يقول...

appy
لا وايه
الرايق سواق كارو معتبر عم محمد العربجى كان بيعلمنى

عبده الرايق يقول...

ابو خليل
شكرا لك يا ابراهيم

عبده الرايق يقول...

فرنسا هانم
مرسوم عليا الكارو يا فرنسا ؟؟؟
ماكل ده علشان خاطر حضرتك
قلت اتعلم سواقه الكارو علشان ابقى السواق الخصوصى ليكى

عبده الرايق يقول...

الطائر الحزين
هو فعلا كان بيتلكك
وانا هاجبله حته نص عمر
بس يصبر لغايه العيد الصغير
معاد خروجها من السجن
ربنا يفك ضيقتها

غير معرف يقول...

ايه ده انت هتشتغل فى المخازن ياى دول لازم يغيروا الوظيفة دى وبعدين ايه مخازن دى ده اسم ميلقش بمستوى الشركة خالص
صحيح اقرع ونزهى
ده ليه حق يقتل مراته مش يطلقها

سلوى يقول...

إيه ده

إيه اللي زعل مستر عادل ده
مش كفايه إنك هتوافق تشتغل معاهم كمان

ناس غريبه

المـــفـــــــقــــــــوعـــــة مــرارتـهــا يقول...

بجد انت مسخرة
أقرع ونزهي

عاشــــــ النقاب ـقــــة"نونو" يقول...

هههههههههههههههههههههههههه
ههههههههههههههههه
ههههههههههههههههه
ام محمد اطلقت وكمان هتجوزه
ربنا يبسطك ويبسطها عليك وعلينا يارب

حاجات جوايا يقول...

ههههههههههههههههههههه
حرام عليك والله
انت ملكش حل
صدق المثل المصرى الاصيييييييييل

" اقرع ونزهى "
ده انت غلبت عبده طناش
ههههههههههههههههههههه

ربنا يصبر مسز رايق
والبشرية جمعاء


دمت بخير اخى الفاضل
سالى

almasry يقول...

تاج من المصرى لأجمل رايق ياريت توافق عليه على فكره انا بعته لفرنسا وعاوزين نشوف التحدى ولاإثاره فى الاجابات
تخيل أنك أصبحت رئيسا للجمهوريه :
1_أول خمسة قرارات ستأخذها .
2-من هم أول خمسة وزراء ستعزلهم فور توليك مقاليد الحكم.
3_ما هى أول خمسة أماكن ستزورها عندما تصبح رئيسا للجمهوريه.
4_كون جمهوريه لنفسك ومن وزير الداخليه ومن وزير الخارجيه ومن وزير العدل ومن وزير التربيه والتعليم ومن وزير التعليم العالى (سواء من أصدقائك أو أقاربك).
5_من هم أول خمسة رؤساء ستقطع معهم العلاقات الدبلماسيه.
6_من هم أول خمسة دول ستنول عطفك واهتمامك ومساعدتك "باعتبارك دوله غنيه"

Tamer Nabil Moussa يقول...

ازيك ياعم رايق

فينك

جيت عندى مرة واختفيت

خايف لااخطفك ولا اية ههههه


تحياتى

maiosha يقول...

ههههههههههههههههههههههه
لأ بجد البوست ده مسخرة
إيه يا عم الرايق حرام عليك اللى بتعمله فى الناس ده
خليت الراجل يطلق مراته
طيب ومراتك مستحملاك اصلا إزاى؟؟
طيب سؤال الله يخليك .. منين بتركب كارو ..ومنين عايز عربية هامر؟؟ هامر مرة واحدة

لأ وشوف الجبروت عايز تغير إسم الشركة نفسه
بجد أنا مش عارفة أبطل ضحك

آفاق الحرية يقول...

حرااااااااااااااااااااااااااااام
بصراحة حرام
بكل لغات العالم بقولهالك يارايق
ارحم خلق الله يا اخي
كفاية
ههههههههههههههههه
خليت الراجل يطلق مراته بسببك
لا كفاية كده بقي
هههههههههههههههه

عبده الرايق يقول...

hend...hanady

طيب اديكى قولتى ليه حق يقتلها مش يطلقها
يعنى انا برىء
الحمد لله

عبده الرايق يقول...

Salwa
ناس فعلا غريبه
بس سيبك انتى انا عارف انهم هيجوا يتحايلوا عليا تانى
لكن انا المره الجايه هشدد عليهم فى الطلبات شويه
هما فاكرينها فوضى

عبده الرايق يقول...

مفقوعة مرارتي من حماتــــــــــــي
هى اخبار القرع دى وصلت لكم
مين نقل الاخبار ؟؟؟؟؟؟؟؟

عبده الرايق يقول...

nonoymm
انا قلت اعمل فيه معروف رغم انه طول فى المكالمه وذود الفاتوره قرشين

عبده الرايق يقول...

Sally
بس انا حاسس انى معنديش ذنب فى موضوع الطلاق ده
كل ده علشان الهمر؟

عبده الرايق يقول...

almasry
انا موافق على التاج
بس اتكتك فيه الاول
اشكرك على التاج
بس فى مشكله
فرنسا دى طالعالى فى كل نخر

عبده الرايق يقول...

Tamer Nabil
ياريت تخطفنى
بس يكون الاختطاف فى فيلا ويكون فيها حمام سباحه وطقم خدم لا يقل عن 30 فرد
ده غير السيكيورتى

عبده الرايق يقول...

maiosha
مش هيشغلونى ؟
يبقى لازم اطلب همر
دول عايزين يشغلوا الرااااااااايق
هو الرايق شويه ؟؟؟؟؟

عبده الرايق يقول...

آفاق الحرية
طيب مانا حليتها فى لحظه
هجيب له عروسه
اكيد اشكر
واشكر جدا كمان
ولا مش صح ؟؟؟؟؟؟

Unknown يقول...

ههههههههههههه
فير فيرى بيتفول .بص انا هقولك كلمه وما تزعلش احنا اخوات الاول لو انت شاب عادى لو حضرتك راجل كبير اعتبرنى عيل وغلط
ههههههههههههه
انت راجل مسخره

دعاء مواجهات يقول...

ههههههههههههههههههههههههههه

يخرب عقل خفة دمك دى بجد

انت مشكلة

برغم انك مش عاوز تزورنىف مدونتى بس مش قادرة ما ازوركشى

ع فكرة كتبت عنك مقال ف مجلة مصرى انت وفرنسا

اللينك اهووة عنوان المقال عالم التدوين فرصتك لتحيا اكثر من حياة
http://www.masryshow.net/main.htm

همس الاحباب يقول...

ههههههههههههه
ههههههههههههه
يا عمى انتى اتخلينى ادخل مستشفى المجانين بسببك الناس بتقول عليه انى اتجننت من كتر الضحك وانا قاعد لوحدى
حرام عليك الست اتطلقت بسببك
فعلا اخر خدمة الغز علقة هههههه
وعربية همر بسواق و12 الف جنيه انت فاكر نفسك احمد نظيف
مالها الكارو فلة عليك
بس بجد فكرنى لما اشوفك اقولك على حاجة سر
وحشتنى يا رايق باشا
تحياتى خالد

Mafrousa يقول...

http\\forums.arab-
ewriters.net/viewforum.php

انين الحزن يقول...

عبده بااااااااااشا

واحشني اخبارك ايه

سمعت كدا انك بقيت مشهوور وبتاع
علي كده الواحد ممكن يسلفك وهو مطمن

بس انت جامد بجد وتستاهل يعني

بس بجد الحمد لله ان عادل طلق مراته بس ومحصلش اكتر من كدا
سلاموووووووووووز
وزة

GOLDEN B0Y يقول...

هههههههههههه


بوست جميل بس ليه كدا يا رايق


انتا قلبك حجر


ROONEY

Mafrousa يقول...

عبده اللينك ده ممكن ينفعك
http://forums.arab-ewriters.net/viewforum.php?f=21&sid=2f75b8d95aa270378b8dca79467ebe52

نوري يقول...

يخرب عقلك مسس رايق
بقي ده كله يطع منك
بس والله جادعه
بتدوري ع راحتك
تشغلي الرايق الصبح وبليل
ويرجع بليل مهدود
ايه النصاحه دي بس
وانت طبعا موافق يارايق
ع مبدا الشغل
فتره تانيه ومش عارف
الي مستخبيلك يا حبه عيني
بس كويس اني نصحتك اهو ووعيتك
اي خدعه يا باشا

انا بهدي النفوس(بست وشز فور يو)0

عبده الرايق يقول...

sasatifa
انا سعيد جدا بالزياره
وسعيد بكلامك الا كلمه مسخره
لى تحفظ على الكلمه
فانا اكتب كتابه ساخره لا مسخره
ولا يهمك برضه عادى

عبده الرايق يقول...

دعاء مواجهات
رحت شفت المجله
ومش عارف اشكرك ازاى بجد والله متشكر جدا
على كلامك الجميل عنى وكمان حاطه اللينك بتاع المدونه
بس جيت بعد النمره الشرسه فرنسا
انتى مش عارفه انى اعلنت عليها الحرب

عبده الرايق يقول...

همس الاحباب
خالد حبيب قلبى
شفت الراجل زهقان من مراته وعايز يلزقها فيا انا
بذمتك انا عملت معاه حاجه تنرفز
اديك انت صاحبى اهه وعارفنى
انا بنرفز حد ؟؟؟؟؟؟؟؟؟
سلام يا صديقى العزيز

عبده الرايق يقول...

واحدة مفروسة
والله مش عارف اشكرك ازاى انا دخلت الموقع ده ولقيته منتدى
وباذن الله هابعت لهم كتاباتى
بجد اشكرك

عبده الرايق يقول...

انين الحزن
وزه ابنتى العزيزه
اهلا بكى
وحشااااااااااااااااااانى لبعد بكره
طبعا انتى عرفتى انى اتشهرت
جيتى تجرى علشان اسلفك
عموما انا اعلنت الحرب على فرنسا وبما ان انتى من اشد المؤيدين لفرنسا
فانا علشان انتى لسه جايه هسيبك دلوقتى
وبعد كده هاعلن عليكى الحرب لو جيتى مع الشريره فرنسا

عبده الرايق يقول...

رونى المصرى
لا ده هو اللى بيتلزق

عبده الرايق يقول...

واحدة مفروسة
فعلا اخت كريمه
شكرا لكى

عبده الرايق يقول...

نوري
يعنى انا كان عندى حق
الحمد لله
ظهر الحق
وزهق الباطل
تحيه من القلب لكى
وبلاش بست
علشان بقى بجنيه

حاجات جوايا يقول...
أزال المؤلف هذا التعليق.